Kokosowy sernik o obniżonej zawartości cukru


Fala upałów wydaje się nie kończyć, dlatego trzymam się raczej chłodnych i lekkich propozycji. Dziś mam dla Was przepis na deser, który jest nie tylko pyszny, ale i zawiera niewiele cukru. Zwiększona proporcja biała i tłuszczu w stosunku do węglowodanów sprawi, że na długo najecie się nawet małym kawałkiem. Są tu jacyś amatorzy kokosa? Dziś pora na sernik kokosowy.
Czytaj dalej »

Sałatka z grillowanym łososiem



Dziś mam dla Was przepis na sałatkę z grillowanym łososiem. Jeśli zostało Wam trochę z poprzedniego przepisu (TUTAJ), możecie wykorzystać łososia jako bazę do sałatki.
Czytaj dalej »

Łosoś w białym winie


Dziś przygotowałam przepis, który sprawdzi się idealnie zarówno na codzienny obiad jak i uroczystą kolację. Co istotne, przygotowanie łososia w białym winie nie wymaga zbyt wiele czasu i wysiłku.
Czytaj dalej »

Grillowane szparagi z serem haloumi

Okres wakacyjny nie sprzyja spędzaniu czasu w kuchni, dlatego mam dla Was bardzo prosty przepis, który pozwoli Wam wykorzystać zaoszczędzony czas na letni odpoczynek. Taka przekąska może być przygotowana zarówno w kuchni, jak i w plenerze.

Czytaj dalej »

Sałatka z serem pleśniowym i gruszką


Prostota zawsze potrafi uratować każde danie, dlatego mam dla Was dziś wyjątkowo prosty przepis na sałatkę z serem pleśniowym i gruszką.

Czytaj dalej »

Sałatka z krewetkami


Uwielbiam owoce morza. Przepis na makaron z nimi znajdziecie TUTAJ, a tymczasem przygotowałam dla Was nieco lżejszą wersję dania z krewetkami.

Czytaj dalej »

Pikantny krem z cukinii


Uwielbiam zupy kremy, zwłaszcza krem z cukinii. Wypróbowałam już wiele jego wersji, a oto jedna z nich.

Czytaj dalej »
Copyright © 2014 o zdrowszym odżywianiu i nie tylko... , Blogger