Krucha szarlotka bez dodatku cukru

 
 Niedawno podrzuciłam Wam mój przepis na proste ciasto bez cukru. Pora na wersję z jabłkami, nadal w jesiennym klimacie.

Czytaj dalej »

Pikantny schab z cukinią


Mam dziś dla Was ekspresowy obiadowy przepis, który sprawdza się także do lunchboxa. Trwa sezon na cukinie, więc musimy korzystać!
Czytaj dalej »

Kanapki Caprese


Idzie jesień, więc staram się już przywoływać lato przynajmniej na talerzu. Jeśli lubicie sałatkę Caprese, z pewnością spodoba Wam się pomysł zaadaptowania jej na kanapki. Dzięki temu można cieszyć się jej smakiem w ramach każdego posiłku.
Poza tym połączenie oliwy z pomidorami, bazylią i mozzarellą wspomaga wchłanianie z nich witamin rozpuszczalnych w tłuszczach - A, D, E i K. 
Czytaj dalej »

Kruche ciasto ze śliwkami bez dodatku cukru


Sezon na śliwki w pełni, więc nie mogło obyć się bez przepisu na proste ciacho ze śliwkami. Ostatnio sporo eksperymentuję w kuchni, dlatego tym razem postawiłam na wersję bez dodatku cukru.
Czytaj dalej »

Makaron z krewetkami


Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny ekspresowy przepis na obiad. Makaron z krewetkami przygotujecie w zaledwie 15 minut, więc istnieje spora szansa, że na stałe zagości w Waszym jadłospisie.

Czytaj dalej »

Co jeść w czasie zatrucia pokarmowego?


Czasem w gabinecie pojawiają się u mnie osoby z objawami zatrucia pokarmowego. W przypadku lekkich zatruć zwykle wystarcza kilka dni odpoczynku i dieta lekkostrawna, lecz jej interpretacją bywa różnie. Z tego powodu przygotowałam dla Wam garść informacji, po jakie produkty sięgać w czasie takiego zatrucia. 
Czytaj dalej »

Zielone ciasto ze szpinakiem


Witajcie! Dzisiaj mam dla Was przepis na efektowne zielone ciasto. Jest bardzo proste w przygotowaniu i z pewnością przykuje uwagę gości.
Czytaj dalej »
Copyright © 2014 o zdrowszym odżywianiu i nie tylko... , Blogger