Nowe przepisy na koktajle pełne witamin

Święta, święta i po świętach. Założę się, że wiele osób po tej hurtowej ilości jedzenia czuje się teraz bardzo ociężale. No bo jak tu odmówić skoro ktoś się napracował, jak nie skosztować ulubionego sernika czy jajek. Zawsze apeluję o zdrowy rozsądek i umiar, ale w całym tym świątecznym szaleństwie łatwo o nich zapomnieć. Każdy jest człowiekiem i to że Wielkanocnym symbolem jest zając nie oznacza, że tak jak on mamy przetrwać ten okres jedynie o liściu sałaty. 

Czytaj dalej »

Jak oceniać postępy w odchudzaniu?


Niezależnie od tego czy chcesz schudnąć, czy nie zamierzasz zmieniać niczego w swoim wyglądzie, od czasu do czasu warto sprawdzić, czy wszystko jest jak należy. Sama zwracam dużą uwagę na to, co dzieje się z moim ciałem, dlatego szukałam sposobu, jak oceniać zachodzące w nim przemiany w sposób jak najbardziej obiektywny. Często łapię się na tym, że wydaje mi się, że jestem niewiarygodnie spuchnięta, podczas gdy okazuje się, że to tylko moje złe samopoczucie i emocje.
Czytaj dalej »

Chilli con carne

Dziś przepis dla amatorów mięsa! Bardzo prosty w przygotowaniu przepis, który z pewnością posmakuje każdemu, kto lubi pikantne potrawy. Proszę Państwa, oto chilli con carne.


Czytaj dalej »

Pizza dla leniwych - dietetyczna i gotowa w 10 minut

Dziś przedstawię Wam przepis-eksperyment, który powstał z potrzeby chwili i okazał się strzałem w dziesiątkę. 
Chyba każdy lubi pizzę, ja kocham ją przeogromnie, dlatego w zazdrością patrzę na dostawców wchodzących razem ze mną do bloku i niosących gotowy przysmak komuś innemu. W takiej sytuacji nie ma co marudzić, a wykombinować coś jednocześnie smacznego i szybkiego. 


Wiadomo, po pracy mało kto ma ochotę na stanie i czekanie przez długi czas na cokolwiek do jedzenia. Doceniam gotowanie od podstaw i staram się przygotowywać wszystko bez użycia półproduktów, ale wtedy gdy mam na to czas. Domyślam się, że nie tylko ja cierpię na jego permanentny niedobór, dlatego moje przepisy czasem zawierają półprodukty i dzięki temu są możliwe do wykonania także dla tych, którzy w kuchni chcą spędzić niezbędne minimum czasu. 

Okazało się, że moja pizza dla leniwych była gotowa w czasie krótszym niż tym na dostarczenie gotowca z lokalu.
Czytaj dalej »

Jem zdrowo i nie chudnę! Najczęstsze błędy. Ile jeść, aby schudnąć?

Większość ludzi utożsamia zdrowe odżywianie z odchudzaniem. Chcąc zrzucić parę kilo zmieniają nawyki żywieniowe, zastępują niezdrowe produkty ich mądrymi zamiennikami. Często okazuje się, że męczą się z tym i popadają we frustrację, bo pomimo wysiłku i zmian, waga stoi w miejscu.


W takiej sytuacji możliwości są dwie.

Czytaj dalej »

Sernik wiedeński - lżejsza wersja

Uwielbiam sernik, zresztą kto nie lubi? Z doświadczenia wiem, że upieczenie całej blachy rzadko kiedy kończy się na skosztowaniu jednego kawałka. Z tego względu postanowiłam poeksperymentować nieco w kuchni i przygotowałam odchudzony sernik wiedeński. Znając moją miłość do wszystkiego, co słodkie przechytrzyłam samą siebie używając kilku małych foremek.


Czytaj dalej »

Jak stworzyć własny plan treningowy? Wskazówki krok po kroku

Wiele osób z początkiem wiosny chce rozpocząć lub wrócić do aktywności. Wiadomo, że chwilowy zryw to żadna sztuka. Nie ma lepszego sposobu na systematyczność i mobilizację niż plan.

Dziś zebrałam dla Was instrukcje krok po kroku jak zaplanować swoje treningi.

Czytaj dalej »