Nowe przepisy na koktajle pełne witamin

Święta, święta i po świętach. Założę się, że wiele osób po tej hurtowej ilości jedzenia czuje się teraz bardzo ociężale. No bo jak tu odmówić skoro ktoś się napracował, jak nie skosztować ulubionego sernika czy jajek. Zawsze apeluję o zdrowy rozsądek i umiar, ale w całym tym świątecznym szaleństwie łatwo o nich zapomnieć. Każdy jest człowiekiem i to że Wielkanocnym symbolem jest zając nie oznacza, że tak jak on mamy przetrwać ten okres jedynie o liściu sałaty. 

No dobra stało się! 
Mazurki i inne pyszności wylewają nam się teraz uszami. Biorąc pod uwagę ilość cukru i odpoczynku, jakie towarzyszą w tym czasie, powinniśmy być pełni energii, a jest na odwrót. 
Jedzenie nadal zalega w brzuchu, a senność ogarnia nas po każdym posiłku? 
Trzeba działać! 
Dlatego przygotowałam dla Was dziś przepis na lekkie koktajle pełne witamin.

Smoothie z burakiem

- mały burak 
- pół jabłka
- 150 ml wody źródlanej


Smoothie z selerem 

- dwie łodyżki selera naciowego
- pół banana
- pół cytryny
- 150 ml wody źródlanej


Smoothie z grejfrutem

- pół grejfruta
- pół banana
- 150 ml wody źródlanej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!