Jak się ruszać, aby czerpać z tego przyjemność?

Prowadzenie zdrowego stylu życia to także regularna aktywność fizyczna. W dzisiejszych czasach mamy masę możliwości i form aktywnego spędzania czasu. Jak wybrać tę najlepszą? Jak sprawić, by stała się nie tylko chwilowym zrywem, ale weszła w nasze nawyki na stałe?
Czytaj dalej »

Makaron z tuńczykiem


Dzisiaj mam dla Was przepis na bardzo proste i szybkie danie na obiad lub kolację. Przygotowanie nie stwarza problemów i nie wymaga wielu składników. Dzięki temu makaron z tuńczykiem to świetna sprawa, gdy wracamy zmęczeni do domu i nie mamy ani siły do gotowania, ani wielu składników w lodówce.
Czytaj dalej »

Batoniki musli


Idealnym pomysłem na przekąskę, zarówno w domu jak i na wynos, są batoniki musli. Są bardzo proste w przygotowaniu. Z własnego doświadczenia poradzę Wam jedynie – nie przygotowujcie dla siebie dużego zapasu. Są tak smaczne, że znikają w mgnieniu oka :)
Czytaj dalej »

Biegaj na zdrowie!


Ostatnio zdecydowanie mniej pisałam Wam o bieganiu. Przyczyna jest nader oczywista, po prostu mniej biegałam. Trochę lenia, trochę braku organizacji i trochę dodatkowych obowiązków spowodowały, że ilość moich treningów drastycznie spadła. Rzecz jasna w ramach akcji "mobilizacja" już zaplanowałam swoje treningi i starty, które mają mnie motywować do regularnych ćwiczeń, Sobotni City Trail miał być dla mnie takim małym kopniakiem na rozruch i zarazem pierwszym startem w tym roku. 

Czytaj dalej »

Mój jadłospis - czyli co ja właściwie jem?


Od dawna możecie znaleźć tu gotowe jadłospisy mojego autorstwa. Często pytacie o rzeczy techniczne dotyczące zamian składników, szczegółów dotyczących przygotowania posiłków, czy ich ilości. Jednak równie często pytacie o to, czy ja naprawdę tak jem, czy pomysły na te jadłospisy biorą się z mojego codziennego życia?

Czytaj dalej »
Copyright © 2014 o zdrowszym odżywianiu i nie tylko... , Blogger