Smoothie z rabarbarem i truskawkami


Mam dziś dla Was przepis na sezonowe smoothie. Śpieszcie się dopóki składniki są jeszcze dostępne.

Czytaj dalej »

Ciasto snickers bez glutenu w wersji fit


Mam dziś dla Was absolutną petardę. Przepis, po którym Wasze kuchenne życie już nigdy nie będzie takie samo. Jeśli jeszcze nie próbowaliście bezglutenowego ciasta czekoladowego, a jesteście fanami snickersa, koniecznie musicie przygotować ciasto snickers bez mąki. 
Lojalnie ostrzegam - trudno oderwać się po jednym kawałku :)
Czytaj dalej »

Lody fit - tradycyjne lub bezmleczne


Dziś pierwszy dzień kalendarzowego lata, dlatego przygotowałam dla Was przepis na bardzo proste lody - idealne na upalne dni.
TUTAJ znajdziecie przepis na lody o innych smakach.

Czytaj dalej »

Zapiekanka a la parmigiana


Kuchnia włoska to zdecydowanie mój typ jeśli chodzi o gotowanie. Nie oznacza to jednak, że klasycznych przepisów nie można modyfikować. Tradycyjna parmigiana była dla mnie za mało sycąca i w ten sposób powstała zapiekanka na bazie tego kultowego dania. 

Czytaj dalej »

Co dodać do wody aby lepiej smakowała?


Lato niebawem zagości na kartkach kalendarza, choć już zadomowiło się za oknem. Wysokie temperatury wymagają odpowiedniego uzupełniania płynów. Dziennie powinniśmy wypisać ok 1,5-2 litrów wody, ale w gorące dni, czy podczas treningu, nie można zapomnieć o uzupełnieniu dodatkowych strat.



Oczywiście najlepszym wyborem będzie woda mineralna. Wszelkie gotowe słodzone napoje to źródło cukru, a niejednokrotnie także szkodliwych konserwantów lub syntetycznych słodzików. Czysta woda może jednak znudzić się dość szybko, dlatego dziś przychodzę z pomysłem na jej urozmaicenie. 

Świeże owoce dodane do wody nadadzą jej delikatny posmak, a jeśli zamrozicie je wcześniej, mogą stanowić alternatywę dla kostek lodu. 

Woda z cytryną to już klasyk, ale spróbujcie poeksperymentować z każdym z owoców. 


Świetnym rozwiązaniem są truskawki.


Spróbujcie także owoców leśnych - jagód czy malin.


Poza cytryną idealnie sprawdzą się także inne cytrusy - grejfrut, pomarańcza lub kumkwat.


Nie zapominajcie o ziołach. Możemy wybrać na przykład miętę lub melisę.


 A Wy co jeszcze dodajecie do wody?
 Podzielcie się swoimi pomysłami i metodami w komentarzach!

Po więcej inspiracji zapraszam na Facebook'a TUTAJ i Ins
Czytaj dalej »

Zupa krem z kalafiora


Dziś mam dla Was przepis na bardzo prostą zupę-krem. Bardzo cenię sobie kremy, ponieważ w porównaniu do tradycyjnych zup, dają one zdecydowanie większe uczucie sytości.

Czytaj dalej »

Pełnoziarnista tarta - sernik z truskawkami


Powoli rozpoczynamy sezon na truskawki! Cały rok czekam na te owoce, dlatego gdy tylko pojawiają się na rynku, lądują właściwie z każdym moim deserze. Pomysły na więcej deserów z truskawkami znajdziecie TUTAJ.
Dziś przygotowałam dla Was przepis na bardzo proste ciasto z truskawkami. Idealnie sprawdza się na wypadek niezapowiedzianej wizyty gości. To ciasto na granicy tarty i sernika. Niezależnie od tego z pewnością posmakuje zarówno Wam, jak i Waszym gościom.

Czytaj dalej »
Copyright © 2014 o zdrowszym odżywianiu i nie tylko... , Blogger