Co dodać do wody aby lepiej smakowała?


Lato niebawem zagości na kartkach kalendarza, choć już zadomowiło się za oknem. Wysokie temperatury wymagają odpowiedniego uzupełniania płynów. Dziennie powinniśmy wypisać ok 1,5-2 litrów wody, ale w gorące dni, czy podczas treningu, nie można zapomnieć o uzupełnieniu dodatkowych strat.



Oczywiście najlepszym wyborem będzie woda mineralna. Wszelkie gotowe słodzone napoje to źródło cukru, a niejednokrotnie także szkodliwych konserwantów lub syntetycznych słodzików. Czysta woda może jednak znudzić się dość szybko, dlatego dziś przychodzę z pomysłem na jej urozmaicenie. 

Świeże owoce dodane do wody nadadzą jej delikatny posmak, a jeśli zamrozicie je wcześniej, mogą stanowić alternatywę dla kostek lodu. 

Woda z cytryną to już klasyk, ale spróbujcie poeksperymentować z każdym z owoców. 


Świetnym rozwiązaniem są truskawki.


Spróbujcie także owoców leśnych - jagód czy malin.


Poza cytryną idealnie sprawdzą się także inne cytrusy - grejfrut, pomarańcza lub kumkwat.


Nie zapominajcie o ziołach. Możemy wybrać na przykład miętę lub melisę.


 A Wy co jeszcze dodajecie do wody?
 Podzielcie się swoimi pomysłami i metodami w komentarzach!

Po więcej inspiracji zapraszam na Facebook'a TUTAJ i Ins
tagram TUTAJ.

źródło zdjęć: Pixabay.com

4 komentarze:

  1. U nas króluje mięta z pomarańczą, ale truskawki też się dobrze spisały. Ciekawy efekt dają płatki dzikiej róży albo mrożone pączki tejże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim unikajmy sztucznych słodzików i co najważniejsze gotowych produktów nafaszerowanych cukrem. Gaszenie pragnienia takimi napojami może mieć dla naszego organizmu bardzo przykre konsekwencje.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!

Copyright © 2014 o zdrowszym odżywianiu i nie tylko... , Blogger