Jesienny jadłospis 1800 kcal z przepisami


Jesień już w pełni, co widać za oknem, ale i w mojej kuchni. Z tego względu przygotowałam dla Was jadłospis na cały dzień w jesiennym klimacie. Wszystkie przepisy znajdziecie oczywiście na blogu. Wybrałam te wymagające jak najmniej wysiłku tak, aby resztę czasu można było spędzić pod kocem :)

We wszystkim ważny jest zdrowy rozsądek, a obsesyjne odliczanie każdej kalorii wprowadza niepotrzebny element stresu.  Jadłospis to około 1800 kcal - kaloryczność może nieznacznie wahać się w zależności od gramatury użytych składników (np. garść owoców ma kilka gramów więcej lub mniej).

Poza tym, w zależności od Waszych potrzeb i celu może to być za mało lub zbyt dużo. TUTAJ pisałam o tym, jak policzyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne. W razie potrzeb proporcje między posiłkami można oczywiście modyfikować tak, aby Wam pasowały.
Gotowy jadłospis nie zastąpi także konsultacji z dietetykiem i/lub lekarzem.

Cały jadłospis to dokładnie 1864 kcal - 100g białka, 65g tłuszczów, 222g węglowodanów


Śniadanie
Owsianka "szarlotka"
70g płatków owsianych
pół jabłka pokrojonego w plasterki
szczypta cynamonu
odrobina tartej wanilii
200ml mleka 2%

pomysły na inne jesienne owsianki znajdziecie TUTAJ


Drugie śniadanie
Jesienne smoothie 
(1 porcja)
przepis znajdziecie TUTAJ


Obiad
Szynka w sosie pieczarkowym
(1 porcja z 70g kaszy gryczanej)
przepis znajdziecie TUTAJ


Podwieczorek
Krem z cukinii
(1 porcja z łyżką jogurtu naturalnego i kromką chleba razowego)
przepis znajdziecie TUTAJ


Kolacja
Sałatka z serem pleśniowym i figą
(1 porcja z kromką chleba razowego)
przepis znajdziecie TUTAJ

Oczywiście po więcej codziennych inspiracji zapraszam Was na profil na Instagramie TUTAJ oraz Facebooku TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!