Ekspresowy makaron z kurczakiem i warzywami


Mam dziś dla Was przepis na kolejne ekspresowe danie. Jak doskonale wiecie, lubię gotować, ale pod warunkiem, że nie muszę spędzać dużo czasu w kuchni. Z tego względu makaron z kurczakiem sprawdza się w moim przypadku idealnie. Jeśli Wy też lubicie przepisy, które zajmują maksymalnie 20 minut, to ten przepis sprawdzi się także u Was.
Czytaj dalej »

Walentynkowe obiady i kolacje - pomysły i przepisy na proste, ale efektowne dania


Walentynki na horyzoncie, w związku z czym wiele osób poszukuje inspiracji  do działań w kuchni. Często samodzielnie przygotowana kolacja lub obiad w raz z relaksującym wieczorem w domowym zaciszu mogą być najlepszym i bezstresowym pomysłem na prezent i spędzenie tego czasu. Z tego względu zebrałam dla Was sporo propozycji na dania, które są proste w przygotowaniu, a jednocześnie efektowne. W ten sposób nie stracicie czasu w kuchni, a zyskacie w oczach swojej drugiej połówki. 
Poniżej znajdziecie opcje zarówno z mięsem, jak i w opcji bezmięsnej oraz te bardziej sycące na obiad i lżejsze na kolację. Która opcja przypadła Wam do gustu najbardziej?

Czytaj dalej »

Spaghetti z klopsikami


Dziś mam dla Was bardzo prosty, a jednocześnie smaczny i efektowny przepis na obiad lub kolację. Spaghetti z klopsikami to świetna opcja zarówno na romantyczną kolację, jak i do codziennego lunchboxa.
Czytaj dalej »

Jadłospis 1800 kcal z przepisami




Poprzednie jadłospisy z przepisami cieszyły się Waszym ogromnym zainteresowaniem, w związku z czym przygotowałam kolejną propozycję menu. Taki jadłospis może stanowić idealną bazę i inspirację do własnych działań w kuchni. Zawsze podkreślam że głównym celem proponowanych przeze mnie zestawów jest podsuwanie Wam pomysłów i inspiracji do zdrowej diety. We wszystkim ważny jest zdrowy rozsądek. Jadłospis to około 1800 kcal. Kaloryczność może nieznacznie wahać się w zależności od gramatury użytych składników.

W zależności od Waszych potrzeb i celu może to być za mało lub zbyt dużo. TUTAJ pisałam o tym, jak policzyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne. W razie potrzeb proporcje między posiłkami można oczywiście modyfikować tak, aby Wam pasowały. Gotowy jadłospis nie zastąpi także konsultacji z dietetykiem i/lub lekarzem.

Czytaj dalej »