Wiosenny jadłospis 1800 kcal z przepisami


Ostatnie jadłospisy z przepisami cieszyły się Waszym ogromnym zainteresowaniem, w związku z czym przygotowałam wiosenną propozycję. Taki jadłospis może stanowić idealną bazę i inspirację do własnych działań w kuchni. Zawsze podkreślam że głównym celem proponowanych przeze mnie zestawów jest podsuwanie Wam pomysłów i inspiracji do zdrowej diety. We wszystkim ważny jest zdrowy rozsądek, a obsesyjne odliczanie każdej kalorii wprowadza często niepotrzebny element stresu.  Jadłospis to około 1800 kcal - kaloryczność może nieznacznie wahać się w zależności od gramatury użytych składników (np. kromka chleba raz ma 35g, a raz 38g).

W zależności od Waszych potrzeb i celu może to być za mało lub zbyt dużo. TUTAJ pisałam o tym, jak policzyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne. W razie potrzeb proporcje między posiłkami można oczywiście modyfikować tak, aby Wam pasowały.
Gotowy jadłospis nie zastąpi także konsultacji z dietetykiem i/lub lekarzem.


Śniadanie
Kanapki z twarożkiem 

3 kromki chleba razowego
twaróg półtłusty 75g
łyżka jogurtu naturalnego
4 rzodkiewki
szczypiorek


Drugie śniadanie
Bardzo proste smoothie z kokosem

porcja - przepis TUTAJ - z dodatkiem łyżki wiórków kokosowych


Obiad
Spaghetti z klopsikami

(1 porcja – przepis TUTAJ)
podajemy z 75g makaronu pełnoziarnistego)



Podwieczorek
Owocowa przekąska 

Jabłko
Banan
Łyżeczka masła orzechowego
Łyżeczka krojonych orzechów ziemnych


Kolacja
Kanapki z szynką 

2 kromki chleba pełnoziarnistego
2 plasterki szynki
sałata
pół pomidora
odrobina masła



Całość to około 1822 kcal.

Po więcej codziennych inspiracji zapraszam oczywiście także na profile na Instagramie oraz Facebooku. 

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!