Jadłospis 1800 kcal z przepisami


Ostatnie jadłospisy z przepisami cieszyły się Waszym ogromnym zainteresowaniem, w związku z czym przygotowałam kolejną propozycję. Taki jadłospis może stanowić idealną bazę i inspirację do własnych działań w kuchni, dlatego zawsze podkreślam że głównym celem proponowanych przeze mnie zestawów jest podsuwanie Wam pomysłów i inspiracji do zdrowej diety. We wszystkim ważny jest zdrowy rozsądek, a obsesyjne odliczanie każdej kalorii wprowadza niepotrzebny element stresu.  Jadłospis to około 1800 kcal - kaloryczność może nieznacznie wahać się w zależności od gramatury użytych składników (np. kromka chleba raz ma 35g, a raz 38g).

W zależności od Waszych potrzeb i celu może to być za mało lub zbyt dużo. TUTAJ pisałam o tym, jak policzyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne. W razie potrzeb proporcje między posiłkami można oczywiście modyfikować tak, aby Wam pasowały. Gotowy jadłospis nie zastąpi także konsultacji z dietetykiem i/lub lekarzem.


Śniadanie
Owsianka z owocami 

4 łyżki płatków owsianych
garść ulubionych owoców - w tym przypadku proponuję łyżkę wiśni 
pół łyżki płatków migdałowych
pół łyżki rodzynek
szklanka mleka


Drugie śniadanie
Kanapka z szynką 

2 kromki chleba razowego z odrobiną masła
2 plasterki szynki
pomidor
sałata




Obiad
Krem z zielonego groszku, pieczony kurczak z ziemniakami i sałatą 

porcja kremu – przepis TUTAJ
udko kurczaka – przepis TUTAJ
2 ziemniaki pieczone
duża garść sałaty skropionej łyżką sosu vinaigrette


Podwieczorek
Smoothie truskawkowe

banan
garść truskawek


Kolacja
Kanapki z serkiem wiejskim

2 kromki chleba razowego
opakowanie serka wiejskiego 200g
papryka
szczypiorek

Całość to 1778 kcal.

Po więcej codziennych inspiracji do prostego i zdrowego gotowania zapraszam na profile na Instagramie oraz Facebooku

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!